Trooper blog
Hvordan skaber du tættere relationer til de mennesker, dit brand er skabt for? Du starter med at forstå og aktivere dit brands formål—og føre det ud i livet gennem hele kunderejsen, trin for trin. Ved at kombinere kreative greb, målgruppeforståelse, relevant indhold og kunstig intelligens kan vi sammen gøre formål til virkelighed. Det er en tilgang, som vi hos Trooper har oparbejdet stor erfaring med, og vi tror på, at viden bliver stærkere, når den deles. Enjoy.
Nyeste indlæg
Marketingstrategi: Skab en effektiv og menneskelig markedsføring med AI som værktøj
En af de største fejltagelser i strategisk kommunikation og marketing er selvoptagethed. Synes du også, at indefra-ud kommunikationen er nemmere end udefra-ind? Så er du ikke alene. Vi har beskrevet 4 tiltag, der kan hjælpe dig med at skabe en succesfuld...
Marketingstrategi: Skab en effektiv og menneskelig markedsføring med AI som værktøj
En af de største fejltagelser i strategisk kommunikation og marketing er selvoptagethed. Synes du også, at indefra-ud kommunikationen er nemmere end udefra-ind? Så er du ikke alene. Vi har beskrevet 4 tiltag, der kan hjælpe dig med at skabe en succesfuld...
Sådan sammensætter du din egen content marketing uddannelse
Man skal helst være god til det hele på den halve tid. Kender du det? Fantastiske tekster, Google-adwords, SEO-optimering og videoer. Vi kunne blive ved. Content marketing er kommet for at blive, og det stiller høje krav til kommunikations- og marketingmedarbejdere...
3 grunde til at du har brug for en agil marketing strategi
Hvad skal man med en agil marketing strategi? ....Vi svarer lige med en stribe andre spørgsmål: Hvordan kommunikerer dit brand? I en frisk og morsom tone, som en fattet og eftertænktsom ekspert, som en omsorgsfuld veninde eller som en aotoritær myndighedsperson? Er...
Fortæl dit brands historie gennem kundecases
Du har sikkert prøvet det. At skulle udforme inspirerende og fængende kundecases, der lige sætter prikken over i’et og fasttømrer et godt og givende samarbejde. Det er dog ikke altid, at det går lige så let, som du måske havde forventet, da din arbejdsdag begyndte....
3 initiativer der gør dig bedre til markedsføring på sociale medier [og hjælper dig med at spare på din værdifulde tid]
"Jeg laver da liiiige en post på Instagram og LinkedIn". Måske kender du den der pludselige indskydelse til at lave et genialt SoMe-opslag på 5 minutter. I så fald har du nok også erfaret, at det med at lave godt indhold, der inspirerer og sælger er en svær...
Sådan lægger du din content marketingstrategi
"Vi lægger det bare på LinkedIn, når vi har tid"… Lyder det bekendt? De fleste af os, der arbejder med kommunikation eller marketing ved godt at content er vigtigt, og vi vil gerne producere en masse af det. Men hvis content skal skabe værdi, skal der mere end blot...
Derfor er det vigtigt at få styr på kernefortællingen i din virksomhed
Fortællinger er overalt - også i markedsføring. Og din virksomhed eller organisation skal også have styr på sin fortælling - kernefortællingen. Fortællinger har nemlig enorm stor betydning for os som mennesker, borgere og forbrugere. Hvordan det hænger sammen, forklarer vi her.
6 spørgsmål at besvare, før I laver podcast
Podcastmediet rummer nogle unikke muligheder og kvaliteter. Derfor kan vi godt forstå, hvis du overvejer om din organisation eller virksomhed skal igang med jeres egen podcastserie. Følgende blogindlæg hjælper dig med at komme igang.
Derfor skal podcast være en del af jeres strategi
At podcast er blevet et populært medie, er ikke nogen nyhed. I 2020 var der 2.500 danske podcasts i iTunes, og der kommer kun flere til. Og omkring 24 % af den danske befolkning lytter til podcasts ugentligt. Læs mere hos podcaststats her. Mange virksomheder er...