Interesserer du dig for, hvordan du kan skabe tættere relationer til de mennesker, dit brand er til for? …. Tja, så er du nok kommet til det rigtige sted. Hemmeligheden er at starte med dit brands formål og skridt for skridt implementere det i forretningen og kommunikationen. Det har vi en masse erfaring med, men vi synes ikke det giver mening at holde den viden for os selv, så vi har valgt at dele ud af den her – helt gratis.
Nyeste indlæg
3 tiltag, der kan redde din markedsføring [og hjælpe dig ud af forfængelighedsfælden]
En af de største fejltagelser i markedsføring og strategisk kommunikation er selvoptagethed. Synes du også, at indefra-ud kommunikationen er nemmere end udefra-ind? Så er du ikke alene. Vi har beskrevet 3 tiltag, der hjælper dig ud af forfængelighedsfælden. ...
Skal du igang med at lave podcast? Så har du måske lyst til at forberede dig ved at læse vores indlæg her.
3 tiltag, der kan redde din markedsføring [og hjælpe dig ud af forfængelighedsfælden]
En af de største fejltagelser i markedsføring og strategisk kommunikation er selvoptagethed. Synes du også, at indefra-ud kommunikationen er nemmere end udefra-ind? Så er du ikke alene. Vi har beskrevet 3 tiltag, der hjælper dig ud af forfængelighedsfælden. ...
Sådan sammensætter du din egen content marketing uddannelse
Man skal helst være god til det hele på den halve tid. Kender du det? Fantastiske tekster, Google-adwords, SEO-optimering og videoer. Vi kunne blive ved. Content marketing er kommet for at blive, og det stiller høje krav til kommunikations- og marketingmedarbejdere...
3 grunde til at du har brug for en agil marketing strategi
Hvordan kommunikerer dit brand? som en frisk gadedreng, som en fattet og eftertænktsom ekspert, som en omsorgsfuld veninde eller som en autoritær myndighedsperson? Er du i tvivl? Hvad så med denne her: Hvad står dit brand egentlig for? Skal I have regnbuefarver på...
Fortæl dit brands historie gennem kundecases
Den gode kundecase er et produkt af dit brands kernefortælling, en solid interviewguide og en god spørgeteknik. Vi gør dig klogere på, hvad du selv kan gøre for at skabe fortællingen om dit brands formål gennem en interessant kundecase. Du har sikkert prøvet det:...
3 initiativer der gør dig bedre til markedsføring på sociale medier [og hjælper dig med at spare på din værdifulde tid]
"Jeg laver da liiiige en post på Instagram og LinkedIn". Måske kender du den der pludselige indskydelse til at lave et genialt SoMe-opslag på 5 minutter. I så fald har du nok også erfaret, at det med at lave godt indhold, der inspirerer og sælger er en svær...
Sådan lægger du din content marketingstrategi
"Vi lægger det bare på LinkedIn, når vi har tid"… Lyder det bekendt? De fleste af os, der arbejder med kommunikation eller marketing ved godt at content er vigtigt, og vi vil gerne producere en masse af det. Men hvis content skal skabe værdi, skal der mere end blot...
Derfor er det vigtigt at få styr på kernefortællingen i din virksomhed
Fortællinger er overalt - også i markedsføring. Og din virksomhed eller organisation skal også have styr på sin fortælling - kernefortællingen. Fortællinger har nemlig enorm stor betydning for os som mennesker, borgere og forbrugere. Hvordan det hænger sammen, forklarer vi her.
6 spørgsmål at besvare, før I laver podcast
Podcastmediet rummer nogle unikke muligheder og kvaliteter. Derfor kan vi godt forstå, hvis du overvejer om din organisation eller virksomhed skal igang med jeres egen podcastserie. Følgende blogindlæg hjælper dig med at komme igang.
Derfor skal podcast være en del af jeres strategi
At podcast er blevet et populært medie, er ikke nogen nyhed. I 2020 var der 2.500 danske podcasts i iTunes, og der kommer kun flere til. Og omkring 24 % af den danske befolkning lytter til podcasts ugentligt. Læs mere hos podcaststats her. Mange virksomheder er...